quinta-feira, 24 de janeiro de 2013

Tast 2013 | Knotted Feather | Stitch 49

Juvenal, O Cardinal!
(clique na imagem para ampliar)

E estamos de volta! Confesso que fiquei meio "perdido" durante o período de férias...

Agradeço a Sharon Boggon pela iniciativa e gestão do TAST (Take a stitch tuesday). Neste ano, algumas mudanças vão acontecer, mas a postagem semanal continuará, portanto, eu vou continuar publicando semanalmente os meus estudos sobre o ponto da semana. Eu espero fazer todos. Para ver as novas regras, clique aqui.

O stitch da semana é o Knotted Feather Stitch. Adorei! Recomendo.
É muito agradável bordar, principalmente com fitas.

Se eu pudesse traduzir este stitch em um filme, certamente seria esse da Beyoncé. Dá vontade de sair dançando... boa semana a todos!


24 comentários:

  1. Luiz, You have waved your magic wand
    and created a wonderful maze of colour,
    Hugs
    Chris Richards
    xxxxx

    ResponderExcluir
  2. Another wonderful study Luiz! Your addition of beads really is a lovely addition.

    ResponderExcluir
  3. Beautiful stitching, as usual! I love all the beads that were added as well.

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Valerie, thank you. A 2013 full of joy for you!

      Excluir
  4. It's nice to be working on TAST again, isn't it?
    At first I did not see the little cardinal among all your lovely Knotted Feather stitches. Your work is, as always, true eye candy.

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Yes, Queenie. I love the TAST... Thank you for the nice comment. <3

      Excluir
  5. Luiz this has worked very well, you have such imagination seeing Beyonce in this

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. kkkk it's a joke. It's for "to the left and to the right" in the song. thank you, friend.

      Excluir
  6. That cardinal has found a lovely place to hide.

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Oh, thank you Marjolein... Happy new year for you!

      Excluir
  7. Respostas
    1. Thank you, Annet. You always kind. It's nice to embroider this stitch. I love the return of TAST

      Excluir
  8. Respostas
    1. Thank you very much, happy new year for you!

      Excluir
  9. Oh Luiz, this is such a joyful piece. Lovely, lovely. Thanks for sharing and good to see you back.

    ResponderExcluir
  10. Oh Luiz, this is such a joyful piece. Lovely, lovely. Thanks for sharing and good to see you back.

    ResponderExcluir
  11. Hi Juno, thanks for the nice comment :) Beautiful year for you!

    ResponderExcluir
  12. Cette nouvelle broderie est vraiment très réussie. bravo

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. merci pour le commentaire. Je me sens flattée :)

      Excluir
  13. wow, what a nice sampler. it is like coral in tropical water

    ResponderExcluir
  14. It's beautiful Luiz! Love the beads... You made me smile (when I read Beyonce's name) :)

    ResponderExcluir

Os seus comentários são muito importantes para mim. Desculpem se demoro para responder, mas saibam que eu os leio, releio sempre e agradeço, do fundo do meu coração! A todos, o meu sincero Muito Obrigado!